Jongården

söndag 25 maj 2014

Ny vecka..





Då var det återigen söndag, och en ny arbetsvecka väntar... 
Helgen har bjudit på  lite sol varvat med regn, så mellan  skurarna har vi försökt få lite gjort här hemma på gården.
Micke har timrat och jag har gjort en ny rabatt i form av ett stenparti.

Ikväll befinner jag mig i Gävle,  måndagen kommer att tillbringas på bankens regionkontor,.
Så imorgon blir det kurs och lite shopping!

Tidigare i veckan har vi varit på återbesök hos veterinären.
Miras stygn skulle tas ur och några blodprov för att kolla hennes allmänna tillstånd. Såret har läkt fint och proverna visade normala värden, vilket känns jätte skönt!
Det märks även på henne att hon mår bättre och att det går åt rätt håll, jag börjar få tillbaka min hund igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar